منع عمر از نامگذاری به اسم محمد
اللهم العن الجبت و الطاغوت و ابنتیهما
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک

به اعتراف علمای اهل سنت عمر از نامگذاری به محمد ( اسم نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله ) ممانعت می کرده برای نمونه به مطلب زیر توجه کنید :

این مطلب در کتاب عمدة القاری - چاپ دار الفکر - جلد ۱۵ - کتاب الخمس - باب قول الله تعالی فإن لله خمسه و للرسول - صفحه ۳۹ - حدیث ۲۳ موجود می باشد.

تصاویر زیر مجلد کتاب و صفحه ۳۹ و حدیث ۲۳ کتاب عمدة القاری می باشد.

ترجمه حدیث : عمر به اهل کوفه نامه نوشت که هیچ کس نامش را همنام پیامبر نگذارد و به مردم مدینه امر می کرد که هر کس نامش به نام محمد است باید نامش را تغییر بدهد.

منابع بیشتر :

۱ ـ فتح الباری ، ج ۱۰ ، ص ۵۷۲ ناشر : دار المعرفة ، بیروت

۲ ـ فیض القدیر ، ج ۳ ، ص ۳۲۴ ناشر : دار الکتب العلمیة ، بیروت

نکات این مبحث : ۱ ـ از کتب معتبر مخالفین ثابت شد که عمر امر می کرد که هر کس به نام محمد اسم گذاری شده است باید نامش را تغییر بدهد ، که این عمل دشمنی واضح و آشکار با رسول خداست و دشمنی با رسول خدا کفر است و کافر در آتش جهنم است ، پس عمر در جهنم است.

۲ ـ مگر قرآن کریم نمی فرماید : ( و لقد کان لکم فی رسول الله اسوة حسنة ) ، آیا از نظر عمر رسول خدا اسوه ی حسنه نیستند ؟ اگر جماعت مخالفین بگویند که رسول خدا اسوه حسنه نیستند پس خود آنها هم کافر هستند ، اگر بگویند هستند پس عمر در اینجا کافر و جهنمی محصوب می شود.

۳ ـ آیا کسی که به این شکل با رسول خدا صلی الله علیه و آله دشمنی می کند و حتی از نامگذاری افراد به نام ایشان هم جلوگیری می کند ، لایق جانشینی پیامبر است ؟؟!!

جماعت مخالفین اهل بیت علیهم السلام لطفا عادلانه و عاقلانه قضاوت کنید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط س.ع.م