بعضی از نظرات مضحک وهابیها
اللهم العن الجبت و الطاغوت و ابنتیهما
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک

 

 

بشر در طول قرن هاي گذشته و حتي در زمان پيامبر اکرم صلي الله عليه و آله و سلم، هيچ گاه ابزار و آلاتي مانند تلويزيون و ماهواره و غيره نداشته و با اين وجود به زندگي خود ادامه داده است.
2.
به گزارش  نشريه تايم ، جديدترين فتواي مفتي هاي وهابي اين است که زنان حق دست زدن به دو ميوه محبوب و خوش طعم دنيا يعني خيار و موز را ندارند. اين که خبر مربوط به اعلام اين فتوا درست يا غلط، مهم نيست. مهم مضحک و احمقانه بودن اين فتوا است. اين در شرايطي است که اين تنها فتواي مضحک اعلام شده از سوي وهابيون عربستان نيست.


بر اساس اين گزارش، تايم در ادامه مقاله خود فتواهاي مضحک و وهن آميز مفتي هاي سلفي را مورد بررسي قرار داده و آورده است: هفته گذشته بود که يک ايميل مانند توپ در دنيا صدا کرد. ايميل که در آن ادعا شده بود يک مفتي وهابي که در اروپا زندگي مي کند، فتوا داده است که زنان حق دست زدن به موز و خيار را ندارند. اين مفتي وهابي در فتواي خود در اين باره مدعي تحريک زنان توسط اين دو ميوه شده است.

اين مفتي در ادامه اين فتواي مضحک خود آورده بود که در صورتي که زنان تمايل به خوردن اين دو نوع ميوه دارند، بايد از شخص ديگري، براي مثال يک مرد مانند همسر و يا پدر خود کمک بگيرند و از آنان بخواهند اين ميوه ها را بريده و در اختيار آنان قرار دهند.



اين گزارش در ادامه مي افزايد: تاييد صحت اين فتوا بسيار سخت است، حقيقت اين است که در ميان وهابيون عربستاني اعلام چنين فتواهاي مضحک و پوچي به يک عادت تبديل شده و اين در حالي است که به تاثيرات اين فتواها هرگز اهميت داده نمي شود. اين فتواهاي مضحک معمولا از سوي مفتي هاي وهابي به عنوان نظريه هاي الهي در نظر گرفته مي شوند. اين در حالي است که اين مسئله مدتي است منسوخ شده و اعتبار خود را از دست داده است. در واقع آن ترس و اعتقاد مردم نسبت به اين فتواها از بين رفته و اين روزها وضعيت فتواها به گونه اي شده است که نويسنده مقاله تايم از آن به عنوان خريد و فروش فتوا ياد کرده است.

شيلا موساجي که يک وبلاگ نويس مسلمان آمريکايي است، در اين باره مي گويد: گمان نمي کنم خبر مربوط به فتواي اين مفتي وهابي درست باشد، اما نکته اين جاست که بيان چنين فتواهاي مضحک و خنده آوري به قدري زياد شده است که چنين اخباري براي مردم باور پذير و پذيرش آن آسان شده است.

در بخش ديگري از اين گزارش آمده است: اخبار و شايعات مربوط به اين فتوا در شرايطي مطرح مي شود که پيش از اين فتواهاي مضحک ديگري از سوي وهابيون مطرح شده است و اين مسئله باعث شده اين شائبه در ذهن ها ايجاد شود که مفتي هاي وهابي حق دارند براي اعتبار بخشيدن به نظريات شخصي خود به اين نظريات نام فتوا نهند و آن نظريه ها را نهادينه کنند. اين در شرايطي است که مسلمانان دنيا اين مفتي وهابي را يک انسان احمق و سبک مغز توصيف مي کنند.

تايم در پايان اين گزارش به برخي فتواهاي عجيب و غريب و مضحکي که در سال هاي اخير از سوي مفتي هاي وهابي به ويژه در عربستان اعلام شده است، اشاره کرده است که در زير به آن ها اشاره مي شود.

1) مرد ها مي توانند در محل کار خود با زنان نامحرم محرم شوند، در صورتي که از سينه آن زنان شير بنوشند.

2) مردها مي توانند زنان خود را تنها با يک پيامک طلاق دهند.

3) ميکي ماوس يک عروسک فساد انگيز است و بايد نابود شود.

4) دختران مسلمان هرگز نمي توانند در نمايش ها نقش پسران را بازي کنند.

5) پوشيدن پيراهن توليد شده باشگاه منچستر يونايتد انگليس حرام است.

6) ورزش يوگا حرام است.

3.

مفتيان وهابي متاسفانه خوردن بسياري از حيوانات حرام گوشت ازقبيل سوسمار، خرگوش،کوسه؛ را جايز مي دانند

 خالد بن علي المشيقح مفتي وهابي در فتوايي عجيب که مورد تاييد ديگر همقطارانش هم قرار گرفته است خوردن کفتار را حلال و جايز شمرده است.

البته اين فتاوا امري عجيب نيست چرا که متاسفانه آنها خوردن بسياري از حيوانات حرام گوشت مانند سوسمار و خرگوش و کوسه و ... را حلال کرده اند و براي آن به احاديث ضعيف و مجعولي استناد کرده اند که تنها در ميان کتب اهل سنت اينگونه احاديث ديده مي شود.

اصل فتوا بدين شکل است:

السؤال: ما حکم أکل الضبع والوبر؟

الإجابة: الحمد لله والصلاة والسلام على نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين، وبعد:

الضبع أکله جائز ولا بأس به لما روى الإمام أحمد وأصحاب السنن عن عبد الرحمن بن عبد الله بن أبي عمار قال: "قلت لجابر: الضبع أصيد هي؟ قال: نعم، قلت: آکلها؟ قال: نعم، قلت: أقاله رسول الله صلى الله عليه وسلم؟ قال: نعم"، فالنبي صلى الله عليه وسلم جعل فيه فدية إذا قتله المحرم فدل على أنه صيد، والضبع وإن کان له ناب إلا أنه لا يدخل في نهي النبي صلى الله عليه وسلم عن کل ذي ناب من السباع، فيکون مستثنى مما له ناب من السباع.

وأما أکل الوبر فهذا أيضاً جائز ولا بأس به وأن الأصل في ذلک الحل ولأنه ليس له ناب يفترس به، والله أعلم.

مفتي: الشيخ خالد بن علي المشيقح

ترجمه:
سوال: حکم خوردن کفتار و روباه رومي چيست؟

پاسخ: خوردن کفتار جائز است و هيچ اشکالي هم ندارد، به دليل روايتي از امام احمد و اصحاب سنن از عبد الرحمن بن عبدالله بن ابي عمار که مي گويدگفتم به جابر، کفتار آيا از صيد است؟ گفت بلي، گفتم : آن را بخورم،‌ گفت بلي، گفتم آيا آن را رسول خدا اجازه فرموده است؟ گفت بلي، رسول خدا ص براي آن فديه قرار داده اگر محرم آن را بکشد، اين دلالت مي کند که آن جزء صيدها به حساب مي آيد. کفتار اگرچه چنگال و ناخن دارد اما در منهيات پيامبر از هر درنده چنگال داري داخل نمي شود. پس از درندگان صاحب چنگال و ناخن استثناء شده است.

منبع:پرسمان وهابيت

اما خوردن خرگوش رومي هم جائز است و اشکال ندارد و اصل در آن حليت است چراکه براي آن چنگالي نيست.

اين فتوا از الشيخ خالد بن علي المشيقح صادر شده است

4.

دليل بنده براي حلال اعلام کردن خوردن گوشت جن اين است که أجنه در شکل شتر و چارپايان ظاهر مي شوند. بر همين اساس نماز خواندن در جايي که شتر وجود دارد نيز نماز خواندن جايز نيست زيرا محل تجمع عفريت ها است!

 

 يک مفتي وهابي از کشور مصر با صدور فتوايي جديد، جنجالي تازه در جهان عرب به وجود آورده و نوک پيکان انتقادات را متوجه وهابي ها کرده است.

گفته مي شود اين مفتي وهابي که شيخ "محمد الزغبي" نام دارد، در فتواي جديد خود خوردن گوشت "جن" را حلال اعلام کرد.

اين مفتي وهابي با هدف اثبات ادعاي خود گفت: دليل بنده براي حلال اعلام کردن خوردن گوشت جن اين است که أجنه در شکل شتر و چارپايان ظاهر مي شوند. بر همين اساس نماز خواندن در جايي که شتر وجود دارد نيز نماز خواندن جايز نيست زيرا محل تجمع عفريت ها است!

اين چهره افراطي در ادامه افزود: خوردن گوشت شتر که جن زده باشد نيز جايز است زيرا به صورت هميشگي و دائمي درون بدن انسان يا حيوانات نمي ماند.

قابل ذکر است "محمد الزغبي" در ماه رمضان سال گذشته نيز در برنامه اي تلويزيوني که هر شب از يکي از شبکه هاي ماهواره اي پخش مي شد، مطالبي قابل توجه و عجيبي را مطرح مي کرد که چندين بار نيز موجب ايجاد جنجال شده بود. موضوع بحث وي در سخنراني هاي سال گذشته اش، مرگ و قبر بود

و ده ها فتوای مسخره و مضحک دیگر از این جماعت حرامزاده برای دیدنمقداری دیگر از این فسواها به منبع این مطالب سایتhttp://www.valiasr-aj.com مراجعه فرمایید

به گزارش شيعه آنلاين، در جديد ترين فتواي منتشر شده توسط وهابيت، ديدن مردان در شبکه هاي ديني بر زنان حرام اعلام شد.

بر همين اساس «عبدالکريم الخضير» عضو هيئت علماي عربستان سعودي در فتواي جديد خود گفت: به اعتقاد بنده نبود شبکه هاي ماهواره اي ديني در خانه، بهتر از بودن آن است زيرا ديدن مردان در شبکه هاي ديني بر زنان حرام است.

وي در ادامه افزود: انسان مسلمان بايد بين دو عمل مضر، آن عملي را انتخاب کند که ضررش کمتر است. درست است که نبود شبکه هاي ماهواره اي ديني در خانه هاي موجب ضرر مي شود، اما ضرر آن کمتر از آن است که زنان به مردان موجود در اين شبکه هاي نگاه کنند و مرتکب حرام شوند.

اين چهره وهابي با هدف اثبات ادعاي خود گفت: بشر در طول قرن هاي گذشته و حتي در زمان پيامبر اکرم صلي الله عليه و آله و سلم، هيچ گاه ابزار و آلاتي مانند تلويزيون و ماهواره و غيره نداشته و با اين وجود به زندگي خود ادامه داده است. لذا اکنون هم اگر اين ابزار و آلات وجود نداشته باشند، هيچ اتفاقي نخواهد افتاد جز اينکه زنان ما سالم تر خواهند بود!

«عبدالکريم الخضير» افزود: درست است که در اين شبکه هاي ماهواره اي ديني سخن از اسلام، قرآن و احاديث به ميان مي آيد اما انسان مي تواند به روشي سنتي عمل کند و به جاي اينکه از اين شبکه هاي ماهواره اي استفاده کند، مستقيما به قرآن و کتب حديث مراجعه کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط س.ع.م